Regulamin ośrodka Willa Marta w Szczawnicy
§1 Przedmiot regulaminu
- Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie ośrodka i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez podpisanie karty rejestracyjnej, jak również poprzez dokonanie rezerwacji lub zapłatę zaliczki lub całej należności za pobyt w ośrodku. Dokonując ww. czynności, Gość potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu.
- Regulamin obowiązuje wszystkich Gości przebywających na terenie ośrodka „Willa Marta”.
- Regulamin jest dostępny do wglądu w Recepcji ośrodka, w każdym pokoju, a także na stronie internetowej ośrodka www.willamarta.pl
§2 Pobyt w ośrodku
- W części hotelowej mają prawo przebywać i korzystać z usług osoby, które wypełniły kartę rejestracyjną rezerwacji pobytu w ośrodku.
- Osoba przybywająca do ośrodka zgłasza się w dniu przyjazdu w recepcji celem dokonania obowiązujących formalności rejestracyjnych. Podstawą do rejestracji gościa jest okazanie dowodu osobistego lub paszportu oraz podpisanie karty rejestracyjnej.
- Pokój w ośrodku wynajmowany jest na doby.
- Doba hotelowa rozpoczyna się o godz. 15:00 w dniu przyjazdu, a kończy o godz. 11:00 w dniu wyjazdu.
- Jeśli Gość nie określił czasu pobytu wynajmując pokój przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.
§3 Przedłużenie pobytu
- Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia Gość ośrodka „Willa Marta” powinien zgłosić w recepcji do godz. 10:00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju.
- Ośrodek uwzględnia życzenia przedłużenia pobytu w miarę dostępności wolnych pokoi.
- Przedłużenie pobytu w pokoju poza godzinę 11.00 bez wcześniejszego uzgodnienia z recepcją ośrodka jest traktowane jako przedłużenie pobytu. W przypadku, gdy Gość opuści pokój po godzinie 11.30, recepcja może naliczyć opłatę za pół doby wynajmu pokoju według aktualnie obowiązującego cennika standardowego.
- Gość ośrodka „Willa Marta” nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.
§4 Płatności
- Ośrodek zastrzega sobie prawo do zażądania płatności „z góry” w przypadku Gości będących w ośrodku po raz pierwszy. W przypadku odmowy, recepcjonista ma obowiązek odmówić wydania klucza do pokoju.
- Osoba będąca po raz pierwszy Gościem ośrodka nie ma możliwości korzystania z kredytu ośrodka i przenoszenia obciążeń z restauracji na konto pokoju.
- Potwierdzeniem wpłaty za pobyt jest faktura wystawiona w recepcji ośrodka.
- W przypadku rezygnacji z poszczególnych posiłków lub wcześniejszego wyjazdu nie z winy ośrodka „Willa Marta”, ośrodek nie zwraca wcześniej wniesionej opłaty.
§5 Anulowanie rezerwacji
- W przypadku anulacji rezerwacji Uczestnik ponosi koszty w wysokości:
50% wpłaconego zadatku - rezygnacja do 30 dni przed rozpoczęciem pobytu;
75% wpłaconego zadatku - rezygnacja do 14 dni przed rozpoczęciem pobytu;
100% wpłaconego zadatku - rezygnacja do 7 dni przed rozpoczęciem pobytu.
§6 Odpowiedzialność Gości oraz Ośrodka
- Gość odpowiada materialnie za braki i uszkodzenia spowodowane przez siebie w zajmowanym pokoju oraz na terenie ośrodka. Należność za spowodowane szkody zostanie potrącona na miejscu zgodnie z wyceną.
- Ośrodek „Willa Marta” nieodpłatnie udostępnia miejsca na parkingu samochodowym i nie bierze odpowiedzialności za ewentualne uszkodzenia, straty lub kradzieże.
- Ośrodek nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione w pomieszczeniach i pojazdach samochodowych rzeczy, kosztowności i pieniądze.
- Wszelkie usterki w wyposażeniu ośrodka oraz wady funkcjonowania urządzeń zauważone przez Gości prosimy zgłaszać w recepcji.
- Zabrania się korzystania z dodatkowych urządzeń elektrycznych nie będących na wyposażeniu pokoju jak: grzałki, maszynki elektryczne, grzejniki itp.
- Każdorazowo opuszczając pokój Gość powinien zamknąć okna, wyłączyć telewizor, zgasić światło, zamknąć krany instalacji wodociągowej, sprawdzić zamknięcie drzwi, a klucz pozostawić w recepcji.
- Za zgubiony klucz zostanie potrącona należność w wysokości 30 zł.
- Wszelkie indywidualne wyjścia (wycieczki górskie itp.) winny być z przyczyn bezpieczeństwa zgłaszane w recepcji.
- Goście zobowiązani są do przestrzegania przepisów p. pożarowych.
- Na terenie ośrodka obowiązuje bezwzględny zakaz palenia papierosów. Nieprzestrzeganie zakazu skutkować będzie nałożeniem kary pieniężnej.
- Na terenie obiektu zabrania się: przenoszenia, wynoszenia przedmiotów i wyposażenia pokoi np. (sprzęt, pościel itp.) oraz zastawy z restauracji, niszczenia zieleni.
§7 Cisza nocna
- Drzwi wejściowe budynku zamykane są o godz. 22:00, a otwierane o godz. 6:00. Goście wychodzący wcześniej lub przychodzący później zgłaszają ten fakt w recepcji.
- W godz. od 22:00 do 6:00 obowiązuje cisza nocna.
- Osoby nie wynajmujące pokoi w ośrodku „Willa Marta” mogą przebywać w pokoju od godz. 7:00 do 20:00 po uprzednim zgłoszeniu w recepcji.
§8 Dzieci
- Rodzice lub opiekunowie dzieci – są zobowiązani do sprawowania szczególnej opieki nad nimi.
- Dzieciom do lat 7 recepcja nie wydaje kluczy do pokoi.
§9 Przyjmowanie zwierząt
Mając na uwadze bezpieczeństwo gości ośrodka „Willa Marta” oraz gwarancję wypoczynku ośrodek nie przyjmuje zwierząt.
§10 Pozostałe
- Ośrodek może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin, w szczególności poprzez wyrządzeniu szkody na mieniu ośrodka lub mieniu Gości, szkody na osobie Gościa, pracowników ośrodka lub innych osobach przebywających w obiekcie.
- Uwagi i wnioski dotyczące ośrodka należy zgłaszać w recepcji lub wypełniając „ankiety hotelowe”.
- W przypadku spraw nie objętych niniejszym regulaminem pomocą służy manager obiektu.
§11 Ochrona Danych Osobowych
Zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. [dalej RODO] informujemy, iż:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Thermaleo Plus Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul. Bartoszewicza 3/30, 00-337 Warszawa.
- Z Inspektorem Ochrony Danych Thermaleo Plus można skontaktować się za pomocą poczty e-mail pod adresem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu zawarcia i realizacji umowy o świadczenie usług hotelarskich. Ponadto, celem przetwarzania danych osobowych jest: dochodzenie ewentualnych roszczeń lub obrona przed roszczeniami, udokumentowanie usługi dla celów podatkowych. Administrator przetwarza także dane osobowe gości gromadzone przez monitoring w celu zapewnienia bezpieczeństwa.
W przypadku, gdy gość wyraził zgodę na przetwarzanie danych w celu otrzymywania newslettera Thermaleo Plus – Szczawnica, administrator przetwarza dane osobowe w tym celu. - Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest umowa o świadczenie usług hotelarskich na podstawie art. 6 ust. 1 pkt b) RODO, w przypadku dochodzenia roszczeń oraz monitoringu - usprawiedliwiony cel administratora danych na podstawie art. 6 ust. 1 pkt f), w przypadku wypełnienia obowiązku podatkowego – przepis prawa na podstawie art. 6 ust. 1 pkt c) RODO.
Podstawą prawną przetwarzania danych gościa w celu wysyłki newslettera Thermaleo Plus-Szczawnica jest zgoda gościa na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a) RODO. Zgoda ta może zostać w każdym momencie wycofana, co nie wpływa na ważność przetwarzania, które miało miejsce przed cofnięciem zgody. - Administrator przekazuje dane osobowe następującym kategoriom podmiotów: firmom świadczącym usługi wsparcia IT oraz dostarczającym oprogramowanie, firmom transportowym i taksówkarskim w sytuacji zamówienia przez gościa transportu lub przesyłki kurierskiej, firmom prawniczym świadczącym usługi doradztwa prawnego i zastępstwa procesowego.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, w przypadku: danych pozyskanych w związku z zawarciem umowy o świadczenie usług hotelarskich – przez okres przedawnienia roszczeń podatkowych lub cywilnoprawnych, w zależności, które z tych zdarzeń wystąpi później; danych pozyskanych na podstawie zgody w celu wysyłki newslettera – przez okres ważności zgody na ten cel; danych pozyskanych w związku z monitoringiem – przez 14 dni od dnia utrwalenia, a następnie trwale usuwane.
- Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania poprzez kontakt: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Administrator nie zamierza przekazywać danych osobowych poza obszar EOG.
- Podanie przez Pana/Panią danych osobowych w zakresie imienia i nazwiska oraz adresu zamieszkania lub numeru i serii dokumentu tożsamości jest dobrowolne, jednak niezbędne do zawarcia umowy o usługi hotelarskie.
- W przypadku, gdy Pani/Pana dane osobowe zostały udostępnione poprzez portal rezerwacyjny, biuro podróży, klientów korporacyjnych lub innych pośredników, informacje na temat zakresu przetwarzanych Pani/Pana danych osobowych można uzyskać w recepcji willi lub poprzez kontakt: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
Szczawnica, dnia 25.05.2018 r.
W trosce o komfort Państwa pobytu w Willi Marta informujemy, iż na terenie obiektu obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu. W przypadku naruszenia powyższego zakazu zastrzegamy sobie prawo obciążenia gości opłatą za odświeżenie pokoju ustaloną na poziomie ceny dodatkowego noclegu.
POSTĘPOWANIE NA WYPADEK POŻARUW wypadku stwierdzenia dymu lub ognia należy:
- zawiadomić dyżurną pokojową,
- pracowników ośrodka,
- recepcję,
- ewakuować się klatką schodową.
Przypominamy, że podczas zadymienia najwięcej świeżego powietrza znajduje się tuż nad podłogą na wysokości kolan. Ewakuację z pomieszczeń należy przeprowadzić w wypadku zagrożenia na polecenie personelu.
W przypadku stwierdzenia pożaru lub konieczności przeprowadzenia ewakuacji należy zachować spokój i opanowanie. Personel ośrodka „Willa Marta” jest przeszkolony i przygotowany do udzielenia niezbędnej pomocy i zapewnienia opieki.